PATRONAT

Zasady udzielania patronatu przez Polskie Towarzystwo Artroskopowe (PTA)

Wniosek przekazać za pośrednictwem poczty elektronicznej (wniosek zeskanowany z pieczęcią i podpisem) na adres: biuro@ptartro.pl
Data uchwalenia

17.12.2020r.

Data obowiązywania

17.12.2020r.

Treść dokumentu

  1. W Komitecie Organizacyjnym Wydarzenia obecni są czynni lub honorowi członkowie PTArtro.
  2. Program Wydarzenia musi zostać wysłany poprzez Organizatora na adres Sekretariatu PTArtro nie później niż 40 dni przed Wydarzeniem. Wartość merytoryczna Wydarzenia zaprezentowana we Wniosku i w załączonym Programie stanowić będzie podstawę wydania decyzji przez Zarząd PTArtro. Czas rozpatrzenia nie dłużej niż 14 dni.
  3. Organizator udostępnia bezpłatne miejsca członkom PTArtro:
    1. W przypadku zjazdów i konferencji:
      1. wydarzenia do 50 osób 1 bezpłatne miejsca dla członków PTArtro
      2. 100 osób – 2 bezpłatne miejsca dla członków PTArtro
      3. wydarzenia powyżej 100 osób – 3 bezpłatne miejsca dla członków PTArtro
    2. W przypadku kursów praktycznych (np. kursy na preparatach nieutrwalonych, szkolenia surgeon to surgeon, inne wydarzenia specjalistyczne):
      1. na każde 10 miejsc na kursie – 1 bezpłatne miejsce dla członków Towarzystwa
      2. w sytuacjach wątpliwych dotyczących zaliczenia Wydarzenia do kategorii „kurs praktyczne”, ostateczną decyzję podejmuje PTArtro.
    1. Istnieje możliwość zamiany bezpłatnych miejsc wymienionych w punkcie 3a oraz 3b na ich równowartość pieniężną, która zostanie przeznaczona na cele edukacyjne dla członków PTArtro;
    2. W przypadku wydarzeń cyklicznych (kursów, szkoleń) istnieje możliwość rozliczania miejsc szkoleniowych lub ich równowartości w cyklach okresowych (kwartalnych, pólłrocznych i rocznych).
    3. Miejsca szkoleniowe oraz stypendia przyznawane są członkom Towarzystwa zgodnie z zasadami wymienionymi w Regulaminie Stypendium Edukacyjnego Polskiego Towarzystwa Artroskopowego, który dostępny jest na stronie Towarzystwa
  1. Organizator umieści nieodpłatne logo PTArtro na materiałach konferencyjnych i stand-up PTArtro podczas Wydarzenia oraz linku do strony ptartro.pl na swojej stronie internetowej obok informacji o Wydarzeniu.
    PTArtro na zasadzie wzajemności umieści nieodpłatnie:
    – link Wydarzenia na stronie własnej
    – termin wydarzenia w kalendarzu  PTArtro
  2. Wymagane dokumenty
    1. Wniosek zainteresowanego o przyznanie patronatu złożony na stosownym formularzu, który należy złożyć co najmniej 40 dni przed datą rozpoczęcia imprezy lub wydarzenia.
    2. Program Wydarzenia
  3. Po realizacji Wydarzenia, Organizator przesyła scan/foto materiałów Wydarzenia dokumentujące użycie logo PTArtro.
  4. W przypadku przedsięwzięć cyklicznych o patronat należy występować każdorazowo.
  5. Przyjęcie patronatu nie oznacza deklaracji wsparcia finansowego lub organizacyjnego.
  6. Z wnioskiem o patronat występuje Organizator Wydarzenia/Przedsięwzięcia.
  7. Organizator może posługiwać się informacją o przyznanym wyróżnieniu w postaci patronatu dopiero po otrzymaniu pozytywnej decyzji od Zarządu PTArtro.
  8. W szczególnych przypadkach Zarząd PTArtro może cofnąć decyzję przyznającą dane wyróżnienie w postaci patronatu, o czym organizator jest informowany niezwłocznie w formie pisemnej.
  9. Odebranie patronatu honorowego lub rekomendacji zobowiązuje organizatora do bezzwłocznej rezygnacji z używania przyznanego wyróżnienia honorowego.
  10. Przyznany patronat/ rekomendacja jest pozafinansową formą współpracy z instytucją zewnętrzną. Wnioskodawcy, który otrzymał patronat lub rekomendację nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie finansowe lub/ i rzeczowe.
  11. Firmy trzecie- podwykonawcy i realizatorzy danego przedsięwzięcia – nie będą rościć do PTArtro o  niezapłacone faktury, należności itp.
  12. Wniosek należy przekazać za pośrednictwem poczty elektronicznej (wniosek zeskanowany z pieczęcią i podpisem) na adres: biuro@ptartro.pl